Tule vastaanotolle CADS-klinikalle!

15.12.2017 - Timo Riisiö
Timo Riisiö

Vuosi 2017 lähestyy loppuaan, tämän vuoden sankariteot on melkein tehty. Ja hyvähän tämä vuosi on meille täällä CADSillä ollut. Uusia asiakkaita on tullut taas kerran viime ja edellistä vuotta enemmän ja entuudestaan tutut ovat pysyneet mukana. Iso kiitos teille kaikille koko meidän porukan puolesta!

Asiantuntijapalveluiden kehittämisestä vastaavana mietin paljon palveluiden arvoperusteita. Mitä asiakkaamme voisi tarvita ja millä tavalla toteutettuna, niin että tyytyväisyys CADSiin säilyy edelleen korkeana ja tehdylle ohjelmistoinvestoinnille kertyy arvoa tehokkaan käytön myötä.

Yhä uudelleen palaan kaiken myynnin ydinkysymykseen; minkä ongelman tämä tuote tai palvelu ratkaisee? Siitähän tässä meidän päivittäisessä työssä monesti on kyse, tarkasti yksilöityjen tai laajempien ongelmien ratkaisuista. Tästäkin syystä on ilo kertoa, että palvelutarjontamme laajenee tammikuussa 2018 kaikille palvelusopimusasiakkaillemme (entinen Ylläpitosopimus) avattavalla erikseen maksuttomalla täsmäpalvelulla, CADS-klinikalla.

Klinikka on toimialariippumaton eli voit lähettää tammikuussa ilmoitettavaan osoitteeseen myCADS-verkkopalvelussa kuvauksen aiheesta jonka kanssa mahdollisesti kipuilet tai johon haluaisit asiantuntijamme kertovan CADS-ratkaisun. Aihe voi olla perusCADSin, CADS Electricin, CADS Hepacin tai CADS Housen käyttöön liittyvä, eikä sovelluksesi taso (Lite, Standard, Pro) aseta rajoitteita. Me jaamme täällä aiheet asiantuntijoidemme kesken, ilmoitamme kanavissamme (ja myös suoraan sinulle) milloin aiheet käsitellään CADS-klinikassa verkkokoulutuksena.

Ratkaisut ovat lyhyitä, tiiviitä vastauksia siihen, miten CADSillä kuvaamasi ongelma ratkaistaan eli siis täsmäapua CADSin käyttöön! Rajoituksena on, että emme CADS-klinikassa käsittele asiakasprojekteja (tai -kuvia) niiden mahdollisesti luottamuksellisten tietojen vuoksi, tilaisuus kun on avoin kaikille palvelusopimusasiakkaille. Kun ongelma on ratkaistu, kuvaukset löytyvät myCADS-verkkopalvelusta artikkeleina eli olet samalla mukana kasvattamassa yhteistä palveluamme. Muistathan, että tuotetukemme ei ole koulutuskanava, vaan koulutustarjonta on käytettävissäsi myCADS-palvelusopimuksen myötä erillisenä palveluna.

Osallistumalla sinulle suunnattuun palvelutarjontaamme määrität sille arvon. Antamalla kehitysaloitteita tätäkin kautta, kasvatat arvoa edelleen juuri sinun itsesi eduksi. Yhdessä on aina mukavampi toimia!

Muista seurata meitä myös Facebookissa: https://www.facebook.com/cadskymdata

Hyvän joulun toivotuksin

Timo Riisiö
Palvelujohtaja
Kymdata Oy