Eikö onnistu? Pyydä apua CADS-klinikalta

9.10.2019

CADS-klinikka on uusi yhteisöllinen palvelu, josta voit pyytää apua, kun kaipaat niitä parhaita käytäntöjä yksittäisten toimintojen suhteen tai käyttövinkkejä, jotka auttavat sinua tehostamaan suunnitteluasi. CADS-klinikka ei ole tuotetuki eikä koulutuspaikka, vaan yhteisö, jolta voit kysyä parhaita yksittäisiä käytäntöjä ja ongelmaratkaisuja Voit myös tarjota sinne julkaistavaksi omia ratkaisujasi, jotka ovat helpottaneet työskentelyäsi tai antavat vastauksen muiden käyttäjien kohtaamiin haasteisiin tai kysymyksiin.

CADS-klinikka ei siis sovellu akuuttien ongelmatilanteiden ratkaisuun, vaan keskittyy ennemminkin auttamaan sinua ottamaan kaiken hyödyn irto ohjelmistoistamme ja näin helpottamaan arjen suunnitelutyötä. CADS-klinikalla sinua auttaa eri alojen asiantuntijoista koostuva asiantuntijatiimimme.
 

Kenelle?

Kun sinulle on jo kertynyt käyttökokemusta CADSistä, olet osallistunut koulutuksiin tai ehkä opiskellut itsenäisesti ohjelmiston käyttöä, saatat kaivata apua enemmän ohjelmiston käytön käytännöissä kuin itse käyttökoulutusta. Ehkä mietit, voisiko betoniraudoituksen tehdä ohjelmistollisesti tehokkaammin tai mikä olikaan se tapa, jolla kiireen keskellä ne muuttuneet keskustunnukset vaihdettiin tietokannasta käsin. Tai vaikka miten näitä tasotoimintoja voisi hyödyntää ihan vaan peruspiirtämisessä. Tällöin seuraava luonteva yhteinen kohtaamispisteemme on uusi palvelumme, CADS-klinikka.

Mistä löydän CADS-klinikan?

CADS-klinikka on osa myCADS-verkkopalvelua. CADS-klinikka on maksuton kaikille myCADS-palvelusopimusasiakkaille. Olethan jo rekisteröitynyt myCADSiin? Jos et, niin tee se osoitteessa https://my.cads.fi/hc. Meitä on siellä jo yli 5000 rekisteröitynyttä.
 

Miten CADS-klinikka toimii?

Voit jättää oman kysymyksesi klinikalle myCADSin kautta ja vastaus kysymykseesi tallennetaan siihen verkkopalvelun toimialakohtaiseen Akatemiaan, mihin kysymyksesi liittyy.

CADS-klinikan kysymykset ja vastaukset kasvattavat myCADS-verkkopalvelun asiakaslähtöistä ratkaisutietokantaa. Osallistuessasi CADS-klinikkatoimintaan olet siis mukana paitsi saamassa tietoa, myös halutessasi jakamassa sitä muiden käyttäjien kanssa. Jos olet jättänyt joskus CADS-koulutuksen väliin aikatauluongelmien vuoksi tai sinulta on jäänyt koulutuksesta joku asia askarruttamaan mieltäsi, CADS-klinikka on juuri sinua varten. Esittämällä täsmällisiä kysymyksiä, saat täsmällisiä vastauksia.
 

Oikean avun saat oikeasta paikasta

Asiakkaana olet meille tärkeä. Olemme kuunnelleet herkällä korvalla asiakkailtamme tullutta palautetta, joka on toiminut palvelutarjontamme perustana. Jotta pystymme palvelemaan sinua parhaiten aina tarvitsemallasi hetkellä, sinun tehtäväksesi jää oikeastaan vain kysyä itseltäsi seuraavat kysymykset, jotka auttavat sinua löytämään aina kuhunkin tarpeeseen sopivan palvelun. Onko kyseessä 

  1. ohjelmistotekninen asia kuten virhe ohjelmistossa tai esim. kehitysaloite, 

  2. osaamisasia, joka liittyy laajemman kokonaisuuden hallintaan vai 

  3. tarve kysyä suoraan asiantuntijoiltamme yksittäisiä parhaita käytäntöjä ohjelmiston käyttöön liittyen.

Kuulostaa yksinkertaiselta ja itse asiassa näin onkin. Valitsemalla oikean palvelun, saat myCADS-palvelusopimusasiakkaana käyttöösi, oman asiantuntemuksesi tueksi parhaat CADS-asiantuntijamme ja tarpeeseesi suunnitellut palvelumme. 

 CADS-palvelutarjonta