Tuki

Suomalaisena ohjelmistotalona jatkamme yhteistyötä kanssasi myös ohjelmistohankinnan jälkeen. Huomioithan, että 1.1.2018 alkaen puhelin- ja sähköpostituki kuuluvat maksulliseen myCADS-palvelusopimukseen. Mikäli sinulla ei ole myCADS-palvelusopimusta, sinua auttaa myCADS-verkkopalvelun ratkaisutietopankki osoitteesta my.cads.fi. Rekisteröityminen palveluun on maksutonta.

CADS Tuotetuki auttaa sinua

Suomeksi tuki@cads.fi p. 05 227 5160 *
In English support@cadsplanner.com  
Eesti keeles tugi@cadsplanner.com Tel. +372 682 8574

* Puhelintuki auttaa arkipäivisin klo 8 - 11 ja 12 - 15. Katso mahdolliset poikkeukset palveluajoissa CADSin aloitussivulta tai Ajankohtaista-sivultamme. Huomioithan, että puhelin- ja sähköpostituki kuuluvat myCADS-palvelusopimukseen.

 


Kun tarvitset tukea, toimi näin

Perehdy ongelman ratkaisuun CADS-ohjelmiston Online-ohjeiden avulla ennen yhteydenottoa tukeen. Voit myös tutustua myCADS-portaalin ratkaisutietopankkiin. Selvitä ennen yhteydenottoasi:

  1. käytössäsi olevan CADS-ohjelmiston (perusohjelmisto+sovellus) versio/revisio
  2. käytätkö CADSin työasema- vai verkkoversiota (License Server)
  3. koneesi käyttöjärjestelmä ja sen versio
  4. mahdollisten virheilmoitusten tarkka sanamuoto, ongelmaan johtaneet toiminnot ja olosuhteet

Sähköpostituki

Sähköpostitukea kannattaa käyttää etenkin, kun ongelma liittyy kuvaan. Ongelman ratkaisua nopeuttaa kuvan ja virhe-erittelyn lähettäminen sähköpostitse. Sähköpostiviestit käsitellään saapumisjärjestyksessä. Kerro sähköpostiviestissä myös:

  • nimesi ja puhelinnumerosi
  • yrityksesi nimi ja asiakasnumero
  • miten olet yrittänyt selviytyä virheestä

Puhelintuki

CADS-puhelintuki on tarkoitettu akuuttien ongelmatilanteiden ratkaisuun. Yksittäinen tukipuhelu pyritään rajoittamaan 15 minuuttiin. Lounastunti ajoittuu noin klo 11.00 - 12.00, jolloin puhelintukea ei ole saatavilla.

Etätuki

Teamviewer-etätukiohjelman avulla CADS-tukihenkilöt voivat auttaa tehokkaammin erilaisissa ongelmatilanteissa, sillä tukihenkilö näkee tietokoneesi näytön ja voi tarvittaessa myös etäkäyttää tietokonettasi korjatakseen ongelman. Etätuen käyttö on osa CADS-puhelintukea ja sitä käytetään tapauskohtaisesti tukihenkilön aloitteesta.

Asiakas näkee koko ajan omalta näytöltään mitä hänen tietokoneellaan tapahtuu ja etätukiyhteyden voi halutessaan katkaista milloin vain. Kun yhteys on katkaistu ja asiakasohjelma suljettu, ei uutta yhteyttä voida luoda - tietoturvariskiä ei siis ole. Asiakkaan tietokoneelle ei asenneta mitään.