Tuki

Suomalaisena ohjelmistotalona jatkamme yhteistyötä kanssasi myös ohjelmistohankinnan jälkeen. Huomioithan, että puhelin- ja sähköpostituki kuuluvat maksulliseen myCADS-palvelusopimukseen. Mikäli sinulla ei ole myCADS-palvelusopimusta, sinua auttaa myCADS-verkkopalvelun ratkaisutietopankki osoitteesta my.cads.fi. Rekisteröityminen palveluun on maksutonta.
 

Tuotetuki auttaa sinua

Suomeksi tuki@cads.fi p. 05 227 5160 *
In English support@cadsplanner.com  


* Puhelintuki auttaa arkipäivisin klo 8 - 11 ja 12 - 15. Katso mahdolliset poikkeukset palveluajoissa CADSin aloitussivulta tai Ajankohtaista-sivultamme. Huomioithan, että puhelin- ja sähköpostituki kuuluvat myCADS-palvelusopimukseen.
 

Tuotetuki vastaa seuraavista CADMATIC-ohjelmistoista: 

  • CADMATIC Electrical (ent. CADS Electric)
  • CADMATIC HVAC (ent. CADS Hepac)
  • CADMATIC Building (ent. CADS House)
  • CADMATIC Draw (ent. CADS)
  • CADMATIC DM (ent. CADS DM)
  • CADMATIC GeoXY (ent. CADS GeoXY)
  • CADMATIC Mechanic (ent. CADS Mechanic)
  • CADMATIC PI (ent. CADS PI)
  • CADMATIC Profile (ent. CADS Profile)
  • CADMATIC Rasta (ent. CADS Rasta)
  • CADMATIC Ref (ent. CADS Ref)

 


Kun tarvitset tukea, toimi näin

Perehdy ongelman ratkaisuun ohjelmistosi Online-ohjeiden avulla ennen yhteydenottoa tukeen. Voit myös tutustua myCADS-portaalin ratkaisutietopankkiin. Selvitä ennen yhteydenottoasi:

  1. käytössäsi olevan ohjelmiston (perusohjelmisto+sovellus) versio/revisio
  2. käytätkö työasema- vai verkkoversiota (License Server)
  3. koneesi käyttöjärjestelmä ja sen versio
  4. mahdollisten virheilmoitusten tarkka sanamuoto, ongelmaan johtaneet toiminnot ja olosuhteet

Sähköpostituki

Sähköpostitukea kannattaa käyttää etenkin, kun ongelma liittyy kuvaan. Ongelman ratkaisua nopeuttaa kuvan ja virhe-erittelyn lähettäminen sähköpostitse. Sähköpostiviestit käsitellään saapumisjärjestyksessä. Kerro sähköpostiviestissä myös:

  • nimesi ja puhelinnumerosi
  • yrityksesi nimi ja asiakasnumero
  • miten olet yrittänyt selviytyä virheestä

Puhelintuki

Puhelintuki on tarkoitettu akuuttien ongelmatilanteiden ratkaisuun. Yksittäinen tukipuhelu pyritään rajoittamaan 15 minuuttiin. Lounastunti ajoittuu noin klo 11.00 - 12.00, jolloin puhelintukea ei ole saatavilla.